Cilj ove aktivnosti je ispitati promjene u stupnju digitalizacije poduzeća tijekom pandemije, analizu odnosa stupnja digitalizacije i otpornosti odnosno ranjivosti poduzeća te identifikaciju pokretača i prepreka digitalizacije uz ispitivanje utjecaja istih na stupanj digitalizacije.
Sudionici fenomenološkog istraživanja, njih ukupno 45, bit će poduzetnici, ili preciznije, direktori odnosno predsjednici uprava aktivnih trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj s glavnom djelatnošću unutar prerađivačke industrije te sektora trgovine i turizma, a koja pripadaju kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća. Kao preduvjet za provođenje kvalitativnog istraživanja oblikovan je vodič za dubinski intervju.
Paralelno su prikupljeni podaci za kvantitativno istraživanje nad sekundarnim podacima, a njima bi se detektirale ranjivosti odnosno otpornosti hrvatskih mikro, malih i srednjih poduzeća u odabranim djelatnostima, identificirali utjecaji COVID-19 krize na strategije ulaganja i financiranja te ranjivost/otpornost u kontekstu indirektnog utjecaja na sigurnost i profitabilnost poduzeća.
Projekt, koji je s aktivnostima započeo 18.12.2023. godine, financira Hrvatska zaklada za znanost (HRZZ), pod brojem IP-2022-10-6703, u iznosu od 119.449,81 eura, a predviđeno razdoblje provedbe je 4 godine, odnosno do 17.12.2027. godine.
Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama DigEntre.